reklama

Lúčenie

Zhasla som, a posledný krát pohladila pohľadom stôl, stoličku, svoj počítač, kvetinky s ktorými som sa piplala dva roky. Ešte som rýchlo napravila pohár, ktorý vyčnieval z radu. Bezradne som stála vo dverách a po líci sa mi kotúľala horúca slza.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vedela som, že ak rýchlo neodídem, zostanem... Áno, ja som dala výpoveď a odchádzala s vidinou lepšieho miesta. No pravda bola taká, že som sa bála. Bála som sa, že tam navždy ostanem, že potom,... Neskôr už nebudem vedieť takto odísť. To miesto, to pracovisko som milovala i ľudí okolo seba. Do dnes ich považujem za kamarátov, časť akejsi rodiny...

Stále som si nezvykla, že tam už nepracujem, napriek tomu, že som už na treťom mieste. Stále sa pýtam na kolegov, stále sa v mysli vraciam tam, kde mi bolo dobre.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No občas, keď tam prídem na chvíľočku, už viem, že tam nepatrím. Cítim to. Ja, ani ty, ani oni nezabudli, ale vieme, že je to raz tak... Snívam však, že keď doštudujem, prídem. Tak ako som sľúbila...Tak ako sa i deti vracajú domov, tak sa vrátim i ja.    

V piatok sa budem lúčiť zas. Nebudem plakať, ani sentimentálne spomínať. Vlastne sa teším. Teším sa, že zavriem za sebou dvere... a už sa tam nevrátim. Mala som svoju prácu rada, našla aj dve skvelé priateľky, ale nie som tam doma...  

Práca je miesto, kde trávime  viac času ako doma, tam kde ľudia vedia aký sme, ako sme sa vyspali, či sme vôbec spali a s kým sme spali...    

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nemám rada lúčenia. Nerada vravím zbohom, nerada pálim mosty. Občas však treba odísť, aby sme sa raz mohli vrátiť tam, kde nám je dobre, alebo hľadať také miesto..    

Lúčenia bývajú vždy smutné.    

A kto tvrdí, že nie, sa asi nikdy nelúčil...    

Nie zbohom, len dovidenia...Veď my sa ešte stretneme...

daniela podmajerska

daniela podmajerska

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  2x

som divozienka, zijem v lese zazrakov, na dvore poznania a rada sa vyberiem po ceste do neznama :) Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyreportsKrvave magnolieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu