reklama

Aj vy ste si podali?

V lote je stvrt miliardy. Staci uhadnut 6 cisiel a cely zivot sa zmeni. Zabezpecim seba aj deti na cely zivot. Nikdy uz nemusiet pracovat, len si uzivat zivot... Naozaj?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Zobudila som sa v nedelu rano a cely den som bola nervozna. Vecer ma cakalo overovanie mojich 6 cisiel.. Tuzila som vyhrat, myslela som si ze ak vyhram poriesim velmi vela veci. Poplatim dlhy, poopravujem dom, kupim to auto o ktorom rodicia snivaju, sebe a priatelovi kupim vilu na Kolibe.

Nedockavost, nervy, stres. Mala som tusenie, ze daco vyhram. Skromne som si klamala. Mne staci aj druha cena, mne staci aj 1. tah.

Pri kontrole cisiel stres opadol. Uhadla som jedno. Bola som smutna. Vyhodenych dvadsat korun. Uz si nepodam. Pondelok som odolala. Ani som nad tymi cislami nerozmyslala. V utorok som uz bezala po cisty listok lota, v stredu s trasucou sa rukou som ho podala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vecer som za obrazovkou dostala skoro infarkt. Ja som tie cisla naozaj uhadla.

Rodicom som nic nepovedala, ani bratovi, len som napisala Bohunke. Mam to.

Telo mi zaplavila euforia. Som milionarka. Co si kupim ako prve...Hm a ako pojdem pre vyhru?  

Vsetko sa to nejako same poriesilo. Neviem ci som bola v soku, ale nasledovne dni si ani nepametam. Vsetci ma ubezpecovali, ze nikto netusi, kto vyhral v lote, koho su tie peniaze. Vraj sa nemusim obavat. Vsetko bude v poriadku. Samozrejme, som bola upozornena aj na danovu povinnost. Doma som sa stale nepochvalila.  

Peniaze mi nabehli na ucet. Stala som sa VIP klientom banky. Telefon mi vyzvanal, poradocovia, klientsky servis, ochrana.  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spoluziaci, co som ich nevidela roky, kamarati, ktori nikdy nimi neboli. Strateni rodinny prislusnici. Vsetci ma oslovovali, prosili o pomoc.  

Sedela som v izbe na posteli s kalkulackou v ruke. Ratala som a ratala.

 Nasim 15, bratovi 10, babke jednej, druhej...Uff... Korunky sa rozkotulaju rychlo.

Telefon zazvonil. Morandiho Angel.  

„Dobry den slecna, myslim, ze by ste tie peniaze, co ste vyhrali mali investovat na vasu ochranu, viete, ludia su vselijaky...a my vas ochranime...“  

Ostala som sediet ako prikovana... Nielen ze bol ohrozeny moj zivot, ale aj mojej rodiny...

Chcela som rozbehnut vselijake projekty, pomoc, tym ktori to potrebuju...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Obetovala som pomerne vysoku ciastku z vyhry, nech je klud.

Kupila som si pozemok a zacala stavat novy dom.

Tuzila som otehotniet, nie je to vsak mozne. Som neplodna. Manzel je na sluzobke. V poslednej dobe stale...Myslim, ze mi je neverny. Bratovi zistili vaznu chorobu... V kratkej dobe zomrie.

Vsetky peniaze by som vratila. Peniaze nekupia ani deti ani zdravie, ani rodinnu pohodu...    

Morandiho Angel ma zobudil.

Dnes je nedela, tahaju mojich 6 cisel. Dufam, ze nevyhram...

daniela podmajerska

daniela podmajerska

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  2x

som divozienka, zijem v lese zazrakov, na dvore poznania a rada sa vyberiem po ceste do neznama :) Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyreportsKrvave magnolieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu