reklama

Podme sa bat...

....take male rozjimanie na stvrtok ....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Teda neviem ako vy, ale ja sa bojim. Stale.

Obcas trosku, obcas viac a dost casto poriadne.

Bojim sa, o teba, o seba, o nas...

O to co stihnem i o to co mi das, nedas.

Bojim sa, ze zaspim sama

A ze sa zobudim v tvojom naruci

Bojim sa, vyliezt na kopec, ved co ak mi v usiach zahuci

Bojim sa lietat, ved co ak sa mi hlava zakruti

A vsetko krasne sa zruti

Bojim sa prist neocakavana,

Ved co ak som klamana?

Bojim sa o nas, o teba, o seba

O to co moze byt, ze pride zmena.

Bojim sa o mamu, o otca, o brata,

Strach...Ta hnusna skrata.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bojim sa o Vas vsetkych, o vsetko co moze byt a co je.

Bojim sa spravodlivosti aj o bezpravie.

Bojim sa, ze niekto precita moje slova,

Ze niekto na mna zvola...

Bojim sa den a noc,

Moje telo krici o pomoc...

Krici na mna, teba i ineho,

Ze dost bolo strachu bezdovodneho.

Bojim sa, ze raz sa prestanem bat.

Bojim sa, ze to bude znamenat prestat zit, milovat...

Podme sa teda spolu bat...

Podme sa tuto hru spolocne hrat.

daniela podmajerska

daniela podmajerska

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  2x

som divozienka, zijem v lese zazrakov, na dvore poznania a rada sa vyberiem po ceste do neznama :) Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyreportsKrvave magnolieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu