reklama

Bláznom sa nerodíme, bláznom sa stávame...

Stojím bezradne pred oknom. Hľadím na ulicu. Pouličná lampa rovnako bezradne zabliká a zhasne. Ticho, zahalené do fialovo-čierneho šatu prizdobené striebristým popraškom, chladne rozvoniava vôkol mojich údov a slastne sa zahrýza do kostičiek. Najprv pomaličky, vychutnáva každý kúsoček a potom rýchlejšie a rýchlejšie, nenásytne odtŕha zbytok kostnej drene, oddeľuje kĺbik po kĺbiku. Trpezlivo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Trpezlivo stojím pred oknom. Oblokom, výkladnou skriňou do mojej duše, volajte si to ako chcete je mi to fuk. Stojím a trpezlivo čakám. Neklopem, nezvoním, nedupem nohami, nekričím. Čas zastal, špirála osudu zmenila smer, Zem svoju obežnú dráhu. 

 Strih. 

Plávam v záplave bielych kvetov nežne hladkajúcich moju pokožku, ruky, nohy, krk...Chce sa mi smiať. Od šťastia sa mi podlamujú kolená. Plávam s delfínmi. Priezračne čistá voda je zrazu krvavá. Necítim strach, ani bolesť. Nedokážem plakať ani sa smiať. Duša skučí. Ako malý psík prvýkrát sám doma. Na viečka sadá ťažký mrak. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Strih. 

Čerstvo naškrobené, ťažké periny ma prikvačili medzi matrace. Nemám silu vstať. Nemám ani silu dvihnúť mobil a pozrieť sa aký je čas. Opäť zaspávam. Tak ako mnoho ráz predtým a potom. 

Strih.

Nadšene podpisujem pracovnú zmluvu. Netuším, čo ma čaká, koľko prebdených nocí, koľko slaných sĺz, koľko vzostupov a pádov. Myslíte realita? Nie. Dnes len fikcia.  

Našťastie. 

Týmto vyhlasujem prísny zákaz prepracovania, zákaz syndrómu vyhorenie, zákaz depresie. Zákaz byrokracie, arogantného správania a zbytočných nepotrebných činností

Zamestnávatelia vážte si svojich zamestnancov, nie sú stroje, ale ľudia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ľudia, vážte si seba a svoju prácu. Každý z nás  má len jedno zdravie.

Ak si vás a vašu prácu nevážia kým ste zdravý, myslíte, že choroba to zmení?

daniela podmajerska

daniela podmajerska

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  2x

som divozienka, zijem v lese zazrakov, na dvore poznania a rada sa vyberiem po ceste do neznama :) Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyreportsKrvave magnolieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu