reklama

Chcem, chcem chcem...a chcem

take male nezbedne priznanie :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 

Ked som bola mala, sem-tam som sa vedela hodit pred vykladom plnom hraciek o zem s vykrikom chcem, chcem a chcem ...tuto babiku. Oco ma drzal pevne za ruku, ale nekupil mi ju..aspon nie vzdy. Ved aj naco, mala som ich doma vela.

 Clovek by si myslel, ze z toho vyrastiem, ale opak je pravdou J

Mam svoje sny - to je jasne aj na nich pracujem, ale obcas nie. Obcas sa jeden z mojich priatelov na ramene-ten cerveny s rozkami rozhodne, ze teraz si mila Danka zadupeme nozickami s vykrikmi  JA CHCEM, CHCEM A CHCEM. Poterorizujeme rodinu, kamaratov, priatela, lebo dnes chcem. Toto, tamto... Hned! Teraz! Uz vcera bolo neskoro!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tento moment neriesim, ci je to dobre, zle, ci nezranujem niekoho, ci som sebecka, ci berem ohlad na toho druheho. Proste JA CHCEM a nic ine neriesim.

No nastastie existuju ludia okolo mna s rozumom, ktori mi chcu len dobre a vedia, ze to moje chcem, ako rychlo prislo, aj odide...  

Neuznavam domace nasilie, ale v tomto pripade, je dobre dostat trosku na zadok...len nie ked je to TO, co chcem... J

daniela podmajerska

daniela podmajerska

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  2x

som divozienka, zijem v lese zazrakov, na dvore poznania a rada sa vyberiem po ceste do neznama :) Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyreportsKrvave magnolieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu